Onderhoud en reparatie

Reparaties en/of storingen kunt u 24/7 aan ons melden. Vul daarvoor het formulier op deze pagina volledig in. Omschrijf kort de aard en ernst van uw klacht en de plaats binnen het gebouw. Klik op VERZENDEN. Indien nodig wordt u, tijdens werkuren, door een medewerker van ons teruggebeld.

Wist u dat huurders zelf de dakgoten van het gebouw dienen schoon te houden en afvoerleidingen ontstoppen? En dat ze ook verantwoordelijk zijn voor het bijhouden van de CV installaties in het geval als ze een woning huren(dit geldt niet voor kamers). Dat geldt dus ook voor bijvullen of resetten van uw CV installatie. Heeft u hulp hierbij nodig of vragen hierover? Neem dan tijdens het spreekuur contact met ons op.

Is er sprake van spoed dan kunt u op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 9.00 en 11.00 bellen op 010-4666143 om naar de status te informeren. Hiervoor dient de klacht bij ons schriftelijk te zijn aangemeld of via het formulier op deze site.